Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Nov 2024 14:57:31 +0200

Tere!

Kuusalu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/22110 
aadressile Harju maakond, Kuusalu vald, Suurpea küla, Päikeseloojangu, Harju 
maakond, Kuusalu vald, Suurpea küla, Päikeseloojangu, Harju maakond, Kuusalu 
vald, Suurpea küla, Päikeseloojangu (Rannamaja, Paadikuur, Piirdeaed ja 
väravad) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Hoonete püstitamine.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27182315>  (menetlus nr: 
449158), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 29.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kuusalu Vallavalitsus) või menetleja (ENGELA RAJAMÄGI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister